REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
VAPETECHPOLAND – THE BEST VAPE SHOP (B2B)
INFORMACJE WYSYŁKOWE
- Sprzedawca dokonuje dostawy Towarów prezentowanych w Sklepie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane w formularzu Zamówienia – w ostatnim panelu umożliwiającym Kupującemu dokonanie wyboru „KUPUJĘ I PŁACĘ” oraz w e-mailu potwierdzającym złożenia Zamówienia przez Kupującego. Koszty Dostawy ponoszone są przez Kupującego, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Regulaminie.
- Dostawy realizowane są za pośrednictwem Dostawcy – firmy kurierskiej InPost. Koszt przesyłki realizowany przez Dostawcę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wynosi 17,00 zł (netto) przy dokonywaniu płatności bezpośrednio po dokonaniu zakupu lub 19,20 zł (netto) w przypadku dostawy z wyborem płatności za pobraniem.
- Jeżeli wartość Zamówienia realizowanego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przekracza kwotę̨ 1.600,00 zł (netto), koszty Dostawy są uiszczane przez Sprzedawcę̨, tzn. Kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów Dostawy.
- Zamówione Towary są dostarczane do Kupującego za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu Zamówienia.
- W dniu wysłania Towaru do Kupującego przekazywana jest na jego adres e-mail informacja potwierdzająca nadanie Towaru przez Sprzedawcę̨ oraz numer Zamówienia oraz przesyłki.
- W przypadku nieobecności Kupującego pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu Zamówienia jako adres Dostawy, Dostawca pozostawi awizo lub podejmie próbę̨ kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Kupujący będzie dostępny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Kupującym drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Kupującym termin i koszt Dostawy.
- Sprzedawca zamieszcza na stronie Sklepu informację o liczbie Dni Roboczych w ciągu których zostanie zrealizowane Zamówienie.
- Termin Dostawy biegnie wyłącznie w Dni Robocze, co oznacza, że:
jeśli którykolwiek z chwil określonych powyżej przypada na dzień inny niż roboczy, termin dostawy rozpoczyna swój bieg w pierwszym Dniu Roboczym przypadającym po tej chwili, bieg terminu dostawy ulega zawieszeniu w każdym dniu innym niż Dzień Roboczy, jeśli koniec terminu dostawy przypada na dzień inny niż roboczy, dostawa zostanie zrealizowana w pierwszym Dniu Roboczym przypadającym po tym terminie. - Odbierając dostarczoną przez Dostawcę przesyłkę̨ z Towarem Kupujący zobowiązany jest ją zbadać, a jeżeli stwierdził, że w czasie Dostawy nastąpił ubytek lub uszkodzenie Towaru, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności Dostawcy, zgodnie z treścią art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego.
- W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca wymaga od Kupującego sporządzenia protokołu szkody w obecności Dostawcy oraz niezwłocznego poinformowania o tym Sprzedawcy. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie Dostawy złożone przez Kupującego bez załączonego protokołu szkody nie będą̨ rozpatrywane.
- Czas oczekiwania na realizację może zostać wydłużony ze względu na zdarzenia nadzwyczajne, będące skutkiem działania siły wyższej lub ze względu na zdarzenie, które nie powstało z winy Sprzedawcy.
- W przypadku opóźnienia czasu realizacji Zamówienia, Sprzedawca zawiadomi Kupującego o istnieniu przeszkody w realizacji Zamówienia i przedstawi nowy termin realizacji.
- W sytuacji opóźnienia wynikającego z działania siły wyższej lub ze zdarzeń, które nie powstały z winy Sprzedawcy – nie ponosi on odpowiedzialności za niedotrzymanie terminu realizacji i za wynikłą z tego powodu szkodę̨ po stronie Kupującego.